Angelina Jolie zamieszkała z chłopakiem w wieku 14lat.

Nasza idolka w wieku 14lat postanowiła zasmakować dorosłego życia i zamieszkała ze swoim chłopakiem,co najważniejsze matka Angeliny Jolie,Marcheline Bertrand nie miała nic przeciwko: -Jeden z moich chłopaków zamieszkał ze mną,kiedy miałam zaledwie 14lat.Ze strony mojej mamy było to strategiczne posuniecie: w ten sposób cały czas miała nas pod kontrola.Przez dwa lata żyliśmy w zasadzie jak małżeństwo.Ale gdy skończyłam 16lat,zapragnęłam wolności.Pragnęłam również skupić się na pracy...Skończyłam liceum i zaczęłam zarabiać.Przestałam się spotykać z chłopcami.Moim kolejnym partnerem miał być dopiero 19-letni Jonny ( Jonny Le Miller,pierwszy maz Angeliny)-wspomina w wywiadzie dla The Sun.Ciekawe czy Angelina pozwoli swoim córkom zamieszkać ze ich chłopakami pod jednym dachem w wieku 14lat..;)

Categories:

Leave a Reply