ANGELINA JOLIE NA OKŁADCE ENTERTAINMENT WEEKLY JAKO MALEFICENT !

Angelina Jolie na okłądce tygodnika entertainment weekly jako zła czarownica w wywiadzie powiedziała :"Będę miała jeszcze jedną operację" - potwierdziła Angelina Jolie w wywiadzie dla najnowszego numeru "Entertainment Weekly".



Teraz w rozmowie z "Entertainment Weekly" Angelina Jolie poinformowała, że szykuje się kolejnego zabiegu.

Jest jeszcze jedna operacja, którą mam zaplanowaną, a której jeszcze się nie poddałam - mówiła Jolie. - Radziłam się wielu wspaniałych ludzi, nim zdecydowałam się przejść do kolejnego etapu leczenia. Czuję się wspaniale! Cieszę się, że podjęłam już decyzję. Jestem niezwykle szczęśliwa, że spotkałam na mojej drodze wspaniałych lekarzy, że miałam szansę przejść bardzo dobrą rekonwalescencję po zabiegu, a także że stałam się częścią projektu Unbroken. Dzięki niemu mogłam skoncentrować się na dochodzeniu do zdrowia, a w konsekwencji wrócić szybciej do normalnego życia.

Czuję się teraz bardzo związana z każdą kobietą, która przechodzi przez to samo. Zwykle gdziekolwiek pojadę zwracam się do kobiet. Rozmawiamy o sprawach zdrowia, raku piersi, metodach zapobiegania. Rozmawiam także z mężczyznami o ich córkach, żonach i ich zdrowi. Dzięki temu czuję, że jestem bliżej innych ludzi i razem dzielimy te same rzeczy: Strata rodziców, strach przed operacją, obawa o zdrowie dzieci. Napisałam swój artykuł ponieważ chciałam spróbować pomóc innym. Chciałam porozumieć się z innymi. Miałam nadzieję, że uda mi się nawiązać więź z innymi kobietami, innymi rodzinami, które przechodzą przez to samo. Doświadczyłam też bardzo wzruszającego wsparcia i dobroci od wielu innych osób.

Categories:

Leave a Reply