ANGELINA JOLIE OKŁADKA "MARIE CLAIRE" 2012

Angelina Jolie przepięknie prezentuje się na okładce styczniowego wydania "Marie Claire" 2012.Aktorka rozmawia o swoim reżyserskim debiucie,swoim związku z Bradem,relacjach międzyludzkich i powiększeniu rodziny. Trochę już wiemy czym podzieliła się Angelina z czytelnikami "Maire Claire" -

O powiększeniu rodziny :

"Nie planuje powiększenia rodziny na ten moment,ale kto wie..może kiedyś zajdę w ciąże."

O jej tymczasowym zyciu:

-"Cóż mam kilka koleżanek,po prostu..spędzam w domu wiele czasu i nie jestem bardzo towarzyska.Najwięcej czasu spędzam z moją rodziną, z nimi rozmawiam najwięcej. Gdy chce z kimś porozmawiać gadam z Bradem.Tak naprawdę jest jedyną osobą, z którą rozmawiam.(...).On nie jest tylko miłością mojego życia,ale także rodziną.   
O oskarżeniu o plagiat : 
"Takie rzeczy mają miejsce podczas kręcenia niemal każdego filmu. Jest wiele książek i dokumentów, z których czerpałam inspirację, m.in. teksty Petera Maasa i Toma Gieltena.Tej konkretnej książki nigdy nie widziałam "Mamy niespodziankę dla zagranicznych czytelników bloga,otóż poniżej znajduję się  skan magazynu,gdzie możecie przeczytać cały wywiad,a dla polskich fanów aktorki już niebawem pojawi się ten sam wywiad po POLSKU. A teraz zobaczcie także sesje zdjeciową Angeliny.Co o niej myślicie ?



wywiad po angielsku.

Wywiad po angielsku.



Categories:

Leave a Reply