Angelina Jolie:" Aktorstwo jest niczym terapia".FILMOWA TERAPIA ANGELINY KOŃCZY SIĘ.


Nasza idolka ostatnio wypowiedziała się na temat aktorstwa.Angelina traktuje aktorstwo jak terapie."Aktorstwo jest niczym terapia,bo postacie,które gra się w filmach,pomagają odpowiedzieć na fundamentalne pytania zadawane przez kobietę dorastającą: czy jestem dość silna ? Czy rozumiem miłość i samą siebie ?"-mówi Angelina."Jestem już w takim wieku,że doskonale wiem kim jestem,dlatego coraz mniej interesuje mnie aktorstwo.Dziś już nie szukam pomocy u postaci,które gram,terapia nie jest mi tak często potrzebna.Potrafię sama sobie odpowiedzieć na pytania,bo jestem dojrzałą kobietą".-dodała.Aktorka poinformowała ostatnio,że zarówno ona jak i jej partner Brad Pitt nie będą do końca życia zajmować się aktorstwem,będą stopniowo zmniejszać liczbę filmowych projektów.Miejmy nadzieję,że zobaczymy jeszcze Angelinę w produkcji "Cleopatra".

Categories:

2 Responses so far.

  1. Anonimowy says:

    ile angie miala lat przy tej fotce? ktos wie? to jedna z najlepszych fotek w jwj karierze!:-)

  2. greg0511 says:

    obstawiam ze z 20-pare lat :D ale dokladnie nie wiadomo :D

Leave a Reply