Pierwsze reżyserskie dziecko Jolie- "In the Land of Blood and Honey"-ZWIASTUN

Już w 23 grudnia 2011r.w amerykańskich kinach będziemy mogli zobaczyć debiut reżyserski Angeliny-"In the Land of Blood and Honey".Film opowiada o gorącym romansie muzułmanki i Serba,który ją wcześniej zgwałcił.W rolach głównych zobaczymy Zana Marjanovic,Goran Kostic i Rade Serbedzija.Aktorka napisała scenariusz gdy była chora i nie mogła przybywać z dziećmi.-"Musiałam zostać odseparowana od dzieci na dwa dni...Siedziałam na strychu w domu we Francji.Odizolowana...Nic nie czytałam,więc zaczęłam pisać.Chronologicznie- od początku do końca.Nie potrafiłam inaczej."- mówi Angelina. "Nigdy nie czułam się tak obnażona.Zawsze mogłam się kryć za słowami napisanymi przez kogoś innego.Teraz sama zabrałam głos".- dodaje.Aktorkę wspierał jak zawsze jej partner,Brad Pitt.-"Mówił co mu się podoba i czego nie rozumie.Posłuchałam wielu jego rad,ale jak każda kobieta,walczyłam też o swoje pomysły"-wspomina Jolie.Czyżby Angelinę zaczęło kręcić reżyserstwo?

Categories:

Leave a Reply