John Voight: Uwielbiam swoje wnuki,stały się moją najwiekszą miłością.

W ostatnim z wywiadów ojciec Angeliny Jolie wypowiedział się na temat swoich wnuków,oraz spraw rodzinnych."Nagle zacząłem spostrzegać rzeczy zupełnie inaczej i świat się zmienił."Ta chwila zmieniła całe moje życie..Przemiana sprawiła,że odzyskałem córkę i rodzinę.Pogodzenie się z Angie to dla mnie wyjątkowo ważna rzecz.Uwielbiam swoje wnuki,stały się moja największą miłością".Trudno w to uwierzyć,ponieważ wszyscy pamiętamy gdy John nazwał Angelinę ''chorą psychicznie" a jej dzieci "obcymi".Co o tym myślicie ?

Categories:

3 Responses so far.

  1. roberto says:

    credo che tutti noi sbagliamo sempre qualcosa durante tutta la nostra vita ma e importante se si puo crescere e riparare ai nostri errori piccoli o grandi che siano e specialmente non giudicare ma consigliare , lo so che e difficile ma e cosi.

  2. roberto says:

    poi si vede che il vostro attrito passato era solo un falso odio come puo succedere in qualsiasi famiglia per incomprensioni ecc ecc , tenetevi stretti datevi comprensione e rispetto nelle decisioni reciproche.

  3. greg0511 says:

    This what you say is very amazing and great ;) It's hard to believe that there are such good people like you :D

Leave a Reply