ANGELINA JOLIE: Z WIELU WZGLĘDÓW NIE POWINNO MNIE TU BYĆ !

W ostatnim wywiadzie udzielonym w Budapeszcie dla telewizji CBS Angelina przypomina Nam o swojej przeszłości,przyszłości,wyglądzie,pracy a także promuje swój reżyserski debiut, film "In the Land of Blood and Honey". Aktorka od kilkunastu lat kojarzy się przede wszystkim z przykładną partnerką Brada Pitta i matką sześciorga dzieci,ale chyba każdy z Nas pamięta kobietę,która nosiła na szyi fiolke z krwią swojego partnera i otwarcie opowiadała o swoim życiu erotycznym.Jak zapewnia w ostatnim wywiadzie,jej ciemna strona nie znikneła tylko teraz jedyną osobą, która może ją zobaczyć, jest jej partner, Brad Pitt. :"Nadal jestem niegrzeczną dziewczyną. Nadal mam niegrzeczną stronę. Ale teraz jest ona we właściwym miejscu. Należy do Brada. Lub... do naszych przygód."
O swojej przeszłości także powiedziała kilka słów: "Przeszłam przez ciężkie, mroczne czasy, ale to przeżyłam. Nie umarłam młodo, więc mam wielkie szczęście. Są inni artyści i ludzie, którzy nie przeżyli pewnych rzeczy. Nie chcę się wdawać w szczegóły. Myślę, że ludzie potrafią sobie wyobrazić, że robiłam to, co najniebezpieczniejsze i najgorsze. Z wielu względów nie powinno mnie tu teraz być."   Dowiedzieliśmy się także,jaki stosunek ma Angelina do sławy :
"Nie lubię być w świetle reflektorów. Nie nienawidzę tego, ale jestem prywatną osobą, która spędza dużo czasu w domu z dziećmi, ubrana w piżamę. Wtedy jestem najbardziej szczęśliwa.".
Lubię opowiadać głębokie historie. Lubię być częścią filmu, który skupia się na ważnych sprawach."  Poniżej zamieszczam filmik z wywiadem  oraz kilka zdjęć.







Categories:

4 Responses so far.

  1. Anonimowy says:

    Wierze jej we wszystko co mówi. :D Jest taka naturalna jak się wypowiada. :D

  2. Może mówi prawdę ale trzeba pamiętać że ona jest aktorką i ona potrafi oczarować bądź co gorsze oszukać :D Ale wydaje mi się ze w tej sprawie tego nie uczyniła wręcz przeciwnie potwierdza to jak piszą,pisali w gazetach w książkach i jak ona sama wypowiadała się właśnie na ten temat :) Pozdrawiam ciepło i zapraszam do komentowania jak i wchodzenia na inne posty.

  3. greg0511 says:

    Ma coś takiego w sobie,że jednak się jej wierzy we wszystko co mówi :D

  4. Anonimowy says:
    Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

Leave a Reply